Week van mobiliteit: 50% korting op prijs woon-werkabonnement

Tijdens de week van de mobiliteit lanceert NMBS een promotie van 50% korting op de prijs van een woon-werkabonnement van één maand voor nieuwe abonnees, en voor reizigers die hun abonnement al minstens 6 maanden niet meer geactiveerd hebben: dé kans om een nieuw vervoermiddel uit te proberen of te herontdekken!

Het is de eerste keer dat NMBS zo’n actie voor haar abonnementen organiseert. Concreet is deze korting geldig voor een Standard of Unlimited Abonnement van één maand. Het Testabonnement aan -50% kan gecombineerd worden met het supplement MIVB/TEC/De Lijn of de parking (de korting geldt enkel voor het treingedeelte).

Om haar trouwe klanten die al een woon-werkabonnement hebben te bedanken, biedt NMBS hen een heen- en terugticket (Gift Ticket) aan dat geldig is in heel België. Het Gift Ticket staat op naam, maar het hoeft niet noodzakelijk op naam van de abonnee te zijn.

De codes om van het Testabonnement aan -50% of het gratis Gift Ticket te genieten, kunnen tot en met 31 oktober aangevraagd worden via de NMBS-website en kunnen ten laatste op 30 november 2022 geactiveerd worden. Alle info is hier terug te vinden: https://www.belgiantrain.be/nl/tickets-and-railcards/promotion/test-season-ticket ​ ​ 

Ook nieuw: vanaf nu is het mogelijk om een nieuw abonnement online aan te kopen. Vroeger kon je een abonnement enkel verlengen via nmbs.be. Maar voortaan kunnen reizigers een enkel of gecombineerd abonnement dus verlengen of aanmaken via de website van NMBS.

 

Over NMBS

Onderweg. Naar beter. NMBS, de operator voor het reizigersvervoer per trein in België, wenst de oplossing te zijn voor een comfortabele en duurzame mobiliteit in België. Haar streefdoel: tevreden klanten die de trein zien als een evidente oplossing voor hun mobiliteitsbehoeften. Als één van de grootste werkgevers in België en als sleutelspeler voor de mobiliteit blijft NMBS investeren in klantgericht, stipt, veilig en comfortabel vervoer. De teams van NMBS zetten zich dag in dag uit in voor comfortabele en functionele stations, het bevorderen van intermodale verbindingen, het onderhouden en vernieuwen van treinen en reizigers veilig op hun bestemming te brengen. Elke dag opnieuw zetten ze de klant centraal.