Tickets van De Lijn voortaan ook via de NMBS-app beschikbaar

Tickets van De Lijn kunnen voortaan ook rechtstreeks via de app van NMBS worden aangekocht en geactiveerd. Ideaal voor reizigers die bijvoorbeeld met de trein naar de kust reizen en vervolgens de Kusttram willen nemen.

Tickets voor 1 rit of de 10-rittenkaart kunnen voortaan via de app worden aangekocht en voor elk rit geactiveerd.

Deze extra dienstverlening aan de klant ondersteunt de intermodaliteit en verbetert de klantervaring.

Bart Crols

Bart Crols

Woordvoerder, NMBS

 

 

 

Over NMBS

Onderweg. Naar beter. NMBS, de operator voor het reizigersvervoer per trein in België, wenst de oplossing te zijn voor een comfortabele en duurzame mobiliteit in België. Haar streefdoel: tevreden klanten die de trein zien als een evidente oplossing voor hun mobiliteitsbehoeften. Als één van de grootste werkgevers in België en als sleutelspeler voor de mobiliteit blijft NMBS investeren in klantgericht, stipt, veilig en comfortabel vervoer. De teams van NMBS zetten zich dag in dag uit in voor comfortabele en functionele stations, het bevorderen van intermodale verbindingen, het onderhouden en vernieuwen van treinen en reizigers veilig op hun bestemming te brengen. Elke dag opnieuw zetten ze de klant centraal.

Neem contact op met

www.nmbs.be