NMBS lanceert het Abonnement Flex Parking ​ ​ 

Deze formule met een flexibel parkeerabonnement is bijzonder voordelig voor pendelaars die twee à drie keer per week naar het werk gaan. 

Telewerk is tegenwoordig stevig verankerd in de gewoonten van heel wat pendelaars. Dankzij het Flex Abonnement hebben reizigers die twee à drie dagen per week naar hun werkplek gaan, al een abonnement dat is aangepast aan hun verplaatsingen. In 2024 was meer dan een kwart van alle woon-werkabonnementen een flexibel abonnement. ​ 

Een deel van deze pendelaars komt met de auto naar het station. Om te blijven inspelen op hun behoeften, lanceert NMBS het Abonnement Flex Parking: een oplossing die inspeelt op de nieuwe verplaatsingsritmes. 

Deze nieuwe formule bestaat in verschillende varianten: 6 of 10 toegangen die gedurende een maand geldig zijn, of 40 toegangen die gedurende een jaar geldig zijn. 

Reizigers kunnen daarnaast blijven kiezen voor het bestaande gamma van parkeerabonnementen, dat nu wordt aangevuld met het Abonnement Flex Parking. Op basis van het aantal keer dat ze zich verplaatsen, kunnen ze het voordeligste abonnement kiezen (voltijds of flexibel abonnement). 

Alle details over het Abonnement Flex Parking, de tarieven en de aankoopwijzen zijn terug te vinden op de NMBS-website

Dimitri Temmerman

Dimitri Temmerman

Woordvoerder, NMBS

 

Share

Over NMBS

Onderweg. Naar beter. NMBS, de operator voor het reizigersvervoer per trein in België, wenst de oplossing te zijn voor een comfortabele en duurzame mobiliteit in België. Haar streefdoel: tevreden klanten die de trein zien als een evidente oplossing voor hun mobiliteitsbehoeften. Als één van de grootste werkgevers in België en als sleutelspeler voor de mobiliteit blijft NMBS investeren in klantgericht, stipt, veilig en comfortabel vervoer. De teams van NMBS zetten zich dag in dag uit in voor comfortabele en functionele stations, het bevorderen van intermodale verbindingen, het onderhouden en vernieuwen van treinen en reizigers veilig op hun bestemming te brengen. Elke dag opnieuw zetten ze de klant centraal.

Neem contact op met

www.nmbs.be