NMBS laat geïnteresseerden kennis maken met jobs in werkplaats Melle

Dit jaar nog 40 vacatures voor technici en rangeerders

NMBS organiseert donderdag 11 mei een Discover Day in haar werkplaats in Melle. Dat is een jobevenement voor technische profielen. Geïnteresseerden maken er kennis maken met de verschillende jobs en met de werkomgeving. Zijn ze overtuigd, kunnen ze meteen een afspraak maken voor een sollicitatiegesprek. NMBS is dit jaar in Melle nog op zoek naar veertig technici en rangeerders.

De Discover Day vindt zowel donderdag zowel 's namiddag als 's avonds plaats. Er is een infosessie en een rondleiding, waarbij de kandidaten met hun eigen ogen de werkplaats kunnen ontdekken.

Technici en rangeerders

NMBS is voor de werkplaats in Melle op zoek naar techniekers mechanica en elektromechanica en naar rangeerders. Deze moeten ervoor zorgen dat de treinen op het juiste spoor staan in de werkplaats voor hun onderhoud. De techniekers staan in voor het onderhoud aan de trein.

Eigentijdse werkomgeving

De werkplaats in Melle werd in 2018 geopend. Het is één van de grootste werkplaatsen van NMBS. De 450 medewerkers staan er elke dag voor het onderhoud van zo’n 200 treinen en locomotieven. Ze werken daarvoor met de nieuwste technologieën en volgens efficiënte werkmethodes. De werkplaats is gemakkelijk bereikbaar met de trein, fiets of auto.

Inschrijven voor de Discover Day kan via nmbs.be/jobs.