NMBS deelt 5.000 rozen uit tijdens Complimentendag

Het is vandaag Complimentendag: een mooie gelegenheid voor NMBS om haar reizigers eens extra in de bloemetjes te zetten. Letterlijk dan, want tijdens de avondspits deelde NMBS 5.000 rozen uit aan haar reizigers. De rozen werden uitgedeeld in dertien treinen, verspreid over het hele land.

NMBS wilde met deze actie haar reizigers bedanken, omdat ze kiezen voor de trein als duurzaam en comfortabel vervoersmiddel.

In 2018 telde NMBS opnieuw een recordaantal van bijna 244 miljoen binnenlandse reizigers, 3,7% meer dan in 2017.

Met meer dan 900.000 reizigers per dag (voor de COVID-19 crisis) wenst NMBS de oplossing te zijn voor een comfortabele en duurzame mobiliteit in BelgiĆ«. Haar streefdoel zijn tevreden klanten die de trein als een evidente oplossing voor hun mobiliteitsbehoeften zien. NMBS investeert daarom in een klantgericht vervoersmodel, stipte en goed onderhouden treinen en comfortabele en functionele stations die naadloos aansluiten op andere intermodale vervoersmodi. NMBS telt 18.400 medewerkers die samen elke dag opnieuw de klant centraal stellen.