Happy Train rijdt opnieuw, voordelig Happy Ticket

9 december 2019 - De eindejaarsperiode is opnieuw in het land want niet enkel de speciaal uitgedoste Happy Train doet vanaf vandaag meer dan 170 haltes aan, ook een reeks stations baadt voor de gelegenheid in een gezellige kerstsfeer. Reizigers kunnen ofwel vanuit een speciale sneeuwbol of met een speciale kerstachtergrond kerstkaartjes delen via sociale media. Wie er tijdens de kerstvakantie op uit wil, profiteert opnieuw van het voordelige Happy Ticket (10 EUR heen-en-terug voor eender welk traject).

De aan de binnen- en buitenkant versierde Happy Train stopt tot 2 januari in 176 stations op het ganse net. Ook de kerstman maakt regelmatig gebruik van de Happy Train om zijn ronde te doen: de gelegenheid om samen op de foto te gaan!

Het Happy Ticket (aan 10 EUR heen-en-terug voor eender welk traject) is geldig voor gans de kerstvakantie (21/12 tot en met 5/1), inclusief het weekend van 14-15 december. Het ticket is te koop via de website, de automaten en de loketten.

Ook het Populaire jongerenproduct “Go Unlimited” is weer van de partij. Tijdens de kerstvakantie kunnen jongeren daarmee voor 15 euro een week lang onbeperkt reizen met de trein.