Een NMBS-ticket heen en terug aan halve prijs tijdens de eindejaarsperiode

De eindejaarsfeesten staan voor de deur, hét moment om de trein te nemen voor een uitstap: een tripje naar een kerstmarkt, kerstcadeautjes shoppen .... En zo veel meer. Om je te helpen de voordelen van de trein te (her)ontdekken tijdens deze winteravonturen, biedt NMBS het "Winter Promo Ticket" aan, een H/T-ticket met 50% korting, speciaal voor de eindejaarsperiode.

Dit speciale tarief is geldig voor een H/T-ticket naar of vanaf elk station in België, van 23 december 2023 tot 7 januari 2024.

In het kader van de eindejaarsperiode past NMBS haar vervoersaanbod licht aan. De dienstregeling van alle treinen tijdens deze periode kan nu worden geraadpleegd op de website www.nmbs.be en via de NMBS-app (meer details: Schoolvakantie: licht aangepast treinaanbod | NMBS (belgiantrain.be).

www.nmbs.be