Een Duo Ticket om te reizen tijdens de eindejaarsperiode

7 december 2021 - Vanaf 11 december en gedurende de hele eindejaarsperiode biedt NMBS reizigers de mogelijkheid om met twee personen de trein te nemen, voor de prijs van één. Met het Duo Ticket reizen twee personen voor de prijs van één Standard Ticket. De aanbieding geldt vanaf 11 december tot en met 9 januari 2022.

Het Duo Ticket is de ideale manier om er met de trein op uit te trekken tegen een extra voordelige prijs. Met de trein bereik je gemakkelijk je bestemming, vermijd je files en verlies je geen tijd met het zoeken naar een parkeerplaats.

Hoe koop je het Duo Ticket?

Het Duo Ticket is te koop via de NMBS-app, op nmbs.be, aan de ticketautomaten en aan de loketten. Met het ticket kunnen twee personen samen reizen voor de prijs van een Standard Ticket voor één persoon, waarbij de prijs varieert naargelang het gekozen traject. Het Duo Ticket is elke weekdag en elk weekend geldig vanaf 11 december tot en met 9 januari 2022.

NMBS raadt haar reizigers aan om de NMBS-app te raadplegen. Deze informeert de reizigers over de bezettingsgraad van de treinen en draagt zo bij aan een betere spreiding van de reizigers over de verschillende treinen.